Mijn bestelling bij Aliexpress #1

Telefoonhoesjes, screenprotectors en andere mobiele accessoires bestelde ik altijd trouw op Mini in the box. Tot vorige week. Toen ik hoorde dat mijn zusje prachtige hoesjes scoorde voor een paar cent wilde ik dat natuurlijk ook proberen. En dat is niet het enige wat ik besteld heb!

thumb_DSCN2331_1024Ik ging eigenlijk meteen los. Er zijn zooo ontzettend veel spullen te vinden op Aliexpress en dat voor echte mini-prijzen. Daar moest ik natuurlijk van profiteren!

thumb_DSCN2339_1024

Als eerste zocht ik naar een nieuw telefoonhoesje. Na een tijdje hetzelfde telefoonhoesje ben ik al wel weer toe aan iets nieuws. Daarom koos ik deze 2 leuke hardcase glitterhoesjes uit. Ze waren per stuk €1,75. Ook het rubberen hoesje met de meloentjes bestelde ik. Ik had ze al een paar keer voorbij zien komen, maar echt voor belachelijk hoge bedragen. Ik bestelde hem gewoon voor €0,79.

thumb_DSCN2337_1024

Ook deze superleuke ‘pom’ sleutelhangers stopte ik in mijn mandje. De laatste tijd ben ik echt fan aan het worden van de kleur lila. Daarom bestelde ik er 1 in deze kleur. Ook bestelde ik een grijze en een beige kleur. De beige bol bestelde ik bij een andere verkoper en dat is ook wel te zien. Hij ziet er echt een stuk goedkoper uit en hij is wat kleiner dan de andere twee. Wel zijn de bolletjes echt superzacht en ze staan leuk voor aan mijn tas. Ze waren €1,08 per stuk.

thumb_DSCN2333_1024

thumb_DSCN2335_1024

Ook washi tape kwam voorbij op de site. Zoals ik al eerder in een andere post vertelde ben ik bezig met spulletjes verzamelen voor mijn scrapbook. Daarom kocht ik ook deze tape rolletjes. Zelfs eentje met sushi! Die vond ik gewoon heel erg leuk en komt vast wel een keer van pas! Het zilveren rolletje was €1,-, de stippeltjes €1,25 en het sushi rolletje €0,95.

thumb_DSCN2342_1024

Als laatste kocht ik deze Flamingo-drankjes-houder. Deze vond ik gewoon leuk en kocht ik meer als grapje. Ik zag hem op My Interior Musthaves voor €4,95 geloof ik en ik kocht hem voor €0,66 Grappig ding toch? De bestelling kwam trouwens supersnel bij mij thuis aan, maar allemaal met verschillende pakketjes omdat de spullen van verschillende verkopers komen. Wel handig om te weten!

Bestel jij wel eens op Aliexpress?

Love, Lisanne

large (2)

 

 

23 Replies to “Mijn bestelling bij Aliexpress #1”

  1. Ik ga dit weekend ook weer eens Aliexpress shoppen haha 🙂 Blijft leuk om dan een tijdje meerdere pakjes aan te treffen in je brievenbus! Die flamingo is te leuk.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

