Low Budget Tip: S. Oliver Outstanding Women

Van lekkere parfums zal ik denk ik nooit genoeg krijgen. Over het algemeen ben ik meer fan van high end geuren, maar een low budget geur vind ik altijd wel handig om in mijn tas mee te nemen. Van de webshop Parfumania kreeg ik de nieuwste geschenkset van S. Oliver thuisgestuurd: Outstanding Women!

thumb_DSCN2368_1024Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog nooit een geur van S. Oliver geprobeerd heb dus ik was extra benieuwd! Outstanding Women staat voor een vrolijk bestaan, samen plezier maken en dat ook uitstralen (ik ben voor!).

thumb_DSCN2358_1024

Dit is ook wel te zien aan de verpakking. Ook de flacon is mooi koraal-roze met stippeltjes. Doet me denken aan confetti!

thumb_DSCN2385_1024

Ik kreeg de Outstanding Women geschenkset als pakketje met als inhoud de eau de toilette naturel spray van 30 ml, de showergel van 75 ml en de bodylotion van 75 ml. De geur opent met als hoofdnoot mandarijn, framboos en zwarte bes. Als hartnoot komen bloemige geuren als fresia, pioenroos en lelietjes samen. En als basisnoot zijn de geuren vanille, cederhout en sandelhout gebruikt.

thumb_DSCN2377_1024

thumb_DSCN2381_1024

Ik vind persoonlijk de geur echt heerlijk! Lichtroze of lichtgele geuren spreken mij meestal wel aan. Daar gaat mijn voorkeur ook vaak naar uit. Dit zijn toch vaak de lekkere, niet te zware, bloemige geuren.

thumb_DSCN2378_1024

 

De geur blijft helaas niet zo lang hangen als een echt parfum, maar daarom betaal je hier ook geen volle pond voor. De geur blijft zo’n 2-3 uur hangen. Ook is Outstanding Women super betaalbaar! Op Parfumania is deze geschenkset te vinden voor maar €17,95. Een koopje toch?

thumb_DSCN2402_1024

Dus ben je nog op zoek naar een lekkere, low budget geur? Dan is Outstanding Women van S. Oliver een echte aanrader!

Ben jij fan van low budget geuren?

Love, Lisanne

3d788117ca658c2f719e7c173fba6f94

 

5 gedachtes over “Low Budget Tip: S. Oliver Outstanding Women

Geef een reactie

