New in: Adidas ZX Flux Verve Sneakers

Ja, de sale heeft het weer eens van me gewonnen. En de komende weken zal dat nog wel even aanhouden denk ik. Al die fijne prijsjes kan ik gewoon niet weerstaan! Ook op Sarenza heb ik toegeslagen. Maar met deze aankoop ben ik echt wel mega blij!

thumb_DSCN2580_1024Deze (hou je vast:) Adidas Originals Zx Flux Adv Verve W Zwart zijn nu in mijn bezit! Wow, wat een naam hè, voor schoenen! Maar wat ben ik er blij mee!

thumb_DSCN2574_1024

Ik had namelijk nog geen (echte) zwarte sneakers in mijn bezit en ik zocht al een tijdje naar het perfecte paar. Daarom was ik op verschillende schoenen-webshops aan het rondsnuffelen naar een leuk paar.

thumb_DSCN2576_1024

Op Sarenza kwam ik dit paar sneakers tegen in de sale. Afgeprijsd van €104,99 naar €73,50. En bij Sarenza krijg je ook nog eens €10,- korting al je je aanmeld voor de nieuwsbrief. Dat heb ik natuurlijk ook even gedaan, waardoor ik nog maar €63,50 hoefde te betalen. Zonder verzendkosten!

thumb_DSCN2587_1024

thumb_DSCN2595_1024

De sneakers zitten superfijn en vind ik vooral zo mooi door alle bijzondere details. De schoen is afgewerkt met rosé goud en zelfs aan het einde van de veters zijn ze versierd met deze kleur. Aan de voorkant is er bij de teen nog gewerkt met een soort leer en suède, wat een grappig effect geeft.

thumb_DSCN2571_1024

I’m in love with my new shoes! Ik ben er ook zo blij mee omdat ik zoiets gewoon echt nog niet had.

Wat vind jij van mijn nieuwe schoenen?

Love, Lisanne

47ccc255a21a371484vb5452b421931b5

14 Replies to “New in: Adidas ZX Flux Verve Sneakers”

Geef een reactie

