Benefit Hoola Natural Bronzing Blush

Woohoo! Eindelijk is er een Benefit product te vinden in mijn make-up stash. En wat ben ik er happy mee. Ik snap de hype om dit product he-le-maal en ben razend enthousiast! Kijk je mee naar ‘Barbados uit een doosje’? 

thumb_DSCN2656_1024Toen ik een tijdje terug de Douglas binnenliep, liep ik gelijk tegen het mandje met deze Benefit blush. En wat was ik blij om te zien dat er nu dus een ‘mini’ versie te koop is van de Hoola Bronzing blush!

thumb_DSCN2639_1024

thumb_DSCN2632_1024

De ‘normale’ heeft namelijk een best heftige prijs (€33,- !) en daar wordt mijn portemonnee niet echt vrolijk van. Deze mini heeft wel een leuke prijs. Je betaalt namelijk €15,-. Voor dit bedrag en het merk Benefit wilde ik de oh zo bekende Hoola Bronzing Blush natuurlijk graag uitproberen!

thumb_DSCN2636_1024

Deze blush is eigenlijk een matterende poeder en is ideaal om te gebruiken voor op een zongebruind vakantiehuidje. Je tovert daarmee in een handomdraai een natuurlijke, bruine tint op je jukbeenderen. En dat zonder rode pigmenten en grote, grove glitters.

thumb_DSCN2640_1024

Ik zal meteen maar even vertellen dat ik echt alles aan dit product ge-wel-dig vind! Het formaat is ideaal. Een klein, cute doosje wat ook nog eens handig sluit met een magneetje. Daarbij ziet het doosje er ook nog eens tropisch en vrolijk uit. Een echte eye-catcher dus.

thumb_DSCN2648_1024

Als je het doosje opent is er boven in het dekseltje een spiegeltje te vinden (handig!) en onder in het doosje zit het kwastje (wat overigens weer helemaal bij de rest past, met het houten, blauwe onderkantje). Oh en trouwens: het kwastje en de blush zelf heeft ook nog eens een plastic beschermingslaagje als je het doosje opent.

thumb_DSCN2653_1024

thumb_DSCN2672_1024

En dan, op de bodem zit de bronzing blush zelf. Heel mooi egaal, zonder al te veel poespas. Het kwastje is ideaal, en brengt heel mooi aan. Je hebt ook maar een heel klein beetje nodig voor een mooi resultaat!

thumb_DSCN2664_1024Zonder Bronzing Blush
thumb_DSCN2674_1024Met Bronzing Blush

Ik hou echt van dit product! De prijs is nu redelijk betaalbaar en de blush blijft goed en lang zitten. Deze blush mag vanaf nu niet meer ontbreken in mijn koffer!

Heb jij Benefit producten?

Love, Lisanne

761efb6707ecc66282474ff0a03f638b

6 Replies to “Benefit Hoola Natural Bronzing Blush”

    1. Ja vind ik ook echt heel leuk. Hopelijk komen er mini’s van alle blushes. Ik heb tot nu toe alleen Hoola gezien als mini. Ooooh en dat je er zo lang mee doet is ook fijn om te horen!

      Like

Geef een reactie

