Clinique Long Last Lipstick Matte Crimson

Als Glamour Beauty Lover ontvang ik elke maand een prachtig product van Clinique door mijn brievenbus. Afgelopen maand kreeg ik deze superleuke Long Last Lipstick in de kleur ‘matte crimson’. Kijk je mee?

thumb_DSCN2790_1024

thumb_DSCN2804_1024

Is het geen plaatje? De verpakking vind ik zo vrolijk en leuk! Een stevige, witte huls versierd met vrolijke, gekleurde lipjes met geschreven tekstjes erbij. Staat toch superleuk in je stash?

thumb_DSCN2795_1024

De lipstick heeft de kleur Matte Crimson. Dit is een vurige, rode kleur en behoorlijk fel. En het leuke is, het is echt een collector’s item!

thumb_DSCN2800_1024

thumb_DSCN2792_1024

De lipstick is net als alle andere Clinique producten opΒ allergieΓ«n getest en parfumvrij.

thumb_DSCN2801_1024

thumb_DSCN2807_1024

De lipstick brengt fijn aan en voelt vooral ook heel stevig en van goede kwaliteit. Ik vind de kleur behoorlijk fel, maar ik vind hem wel heel leuk voor een avondje uit.

Wat vind jij van deze lipstick?

Love, Lisanne

afb3db566aa33f708249a74a0be46bc0

10 gedachtes over “Clinique Long Last Lipstick Matte Crimson

Geef een reactie

