Mijn bestelling bij parfumdeo.nl

Een tijdje terug was ik op het internet aan het struinen op zoek naar een goedkope, betrouwbare webshop met parfums. Na een tijdje zoeken kwam ik terecht op parfumdeo.nl. Een overzichtelijke site met enorm veel merken met hele goede prijzen. Daarom plaatste ik een uitgebreide bestelling!

thumb_DSCN2741_1024De webshop heeft zoals ik al zei bijna alle merken wel in het assortiment. Een van mijn favoriete parfummerken is Tommy Hilfiger. Deze geuren zijn vaak wat ‘zachter’ en ook nog redelijk betaalbaar.

thumb_DSCN2737_1024

Daarom koos ik ook op deze webshop twee geuren uit van dit merk. Ik koos voor de geur Flower Rose en de geur Pear Blossom. Daarna keek ik nog even verder en zag ik dat alle Essie lakjes maar €5,79  per stuk kosten. Dus je raad het al: er ging dus ook een lakje in mijn mandje. Als laatste koos ik nog een Guess geur uit!

thumb_DSCN2729_1024

thumb_DSCN2728_1024

Laat ik maar beginnen met het Essie nagellakje. Ik koos voor de kleur ‘Sew Psyched’. Een groene, olijfkleur. Ik wilde deze kleur al een tijdje hebben, want zoiets had ik nog niet in mijn stash.

thumb_DSCN2731_1024

thumb_DSCN2738_1024

Op naar de geurtjes en we beginnen met de eerste geur van Tommy Hilfiger, namelijk Flower Rose. Dit is echt een bloemige geur. Het bevat mandarijn, cassis, appel, freesia, roos, roze camelia, pruim, witte muskus, melk, blond hout en amber. Echt een heerlijke zachte geur. Voor deze geur betaalde ik €13,39 voor 30 ml.

thumb_DSCN2734_1024

thumb_DSCN2739_1024

De volgende geur is van ook van Tommy Hilfiger, maar dan de geur Pear Blossom. Deze geur bevat als noten warme peren en framboos, gemixt met kaneel en een vleugje bessen. Een echte geur die je overal mee naartoe wilt nemen. Dit is denk ik wel mijn favoriet van deze geuren omdat hij best neutraal is en eigenlijk elke dag wel op kan. Ik heb maar €13,39 betaald voor 30 ml, terwijl hij bij Douglas €30,50 (!) kost.

thumb_DSCN2732_1024

thumb_DSCN2740_1024

De laatste geur is Guess Girl Summer. Een heerlijke zoete geur, echt voor in de zomer. Deze geur bevat aromatische noten van bergamot, mandarijn, oranjebloesem, muskus, teak hout, vanille en orchidee. Deze geur had ik eigenlijk nog als laatste in mijn mandje gestopt omdat hij zo goedkoop was. Maar €7,99 voor 30 ml!

thumb_DSCN2721_1024

Het is een flinke bestelling vind ik zelf, maar ik heb wel heel veel mooie producten voor maar weinig geld. Ik kan de zomer voorlopig wel door met al deze parfums.

Wat vind jij van mijn bestelling?

Love, Lisanne

b2574e96425551e858491048191d972b

 

5 Replies to “Mijn bestelling bij parfumdeo.nl”

Geef een reactie

