My Birthday Wishlist

Over precies een maand is het zover. My birthday! Daarom heb ik alvast (een niet te zuinig) verlanglijstje gemaakt met al mijn wensen erop. Er zitten grote prijsverschillen tussen de cadeaus, maar dat is misschien ook alleen maar goed. Kijk je mee?

birthday wishIk vind het natuurlijk altijd leuk om geld te krijgen of cadeaubonnen, maar toch zijn echte cadeautjes wat persoonlijker en ook altijd leuk! Daarom heb ik deze wishlist (met ook best wel dure items) gemaakt. En wensen kan natuurlijk altijd ;-).

bracelet_0000s_0048_ben_1

Deze Buddha to Buddha armband genaamd ‘Ben’vind ik eigenlijk gewoon onbetaalbaar, maar hij staat echt al jaren op mijn wishlist. Ik vind hem gewoon zo ontzettend mooi! Maar ik geloof dat hij meer dan €200,- (!!!) kost. Unfortunately.

birthday wish1

Deze items zijn gelukkig wat meer betaalbaar. De eerste vaas komt van de HEMA en kost €10,-. Ik heb al zo’n soort vaas, maar dan transparant. Daar ben ik heel blij mee en dit kleurtje vind ik gewoon heel leuk. Als tweede staat de scentchips brander op mijn lijstje. Vorig jaar heb ik een heel klein brandertje gekregen, maar ik vind deze toch iets mooier en ook minder gevaarlijk in verband met het ‘lekken’ van de scentchips. Ik geloof dat deze ook tussen de €10,- en €15,- kost.

birthday wish2

Van make-up kwasten kan ik volgens mij nooit genoeg krijgen. Ik heb er natuurlijk al wat, maar de meeste zijn gewoon budget en niet van een duur merk. Daarom staat ook deze set van Real Techniques op mijn lijstje. Te koop voor €25,99. De rechterkwast daarnaast is de Hoola brush van Benefit en een behoorlijk stuk prijziger, maar ik vind hem gewoon zo ontzettend mooi! Ook te koop voor €25,99.

birthday wish4

Kennen jullie het grote dilemma op dinsdag? Je hebt er nu ook een boek en spel van! Het spel staat zeker op mijn verlanglijstje. Lijkt me echt hilarisch! Te koop voor €15,-.

birthday wish3

Ik heb inmiddels 5 MAC lipsticks in mijn bezit en een blush van MAC. Daar zou ik heel graag nog een bronzer aan toe willen voegen. Welke weet ik alleen nog niet precies! Als tweede mijn all time favorite geur van Marc Jacobs: Daisy. Ze hebben dit jaar verschillende versies uitgebracht en deze zou ik ook heel graag op mijn kastje willen zetten. De bronzer zal rond de €30,- kosten en de parfum is te koop voor €51,99.

birthday wish5

En als laatste zou ik heel graag een krultang willen en als ik mag kiezen het liefst een krul en stijltang in 1. Ik heb al een stijltang, maar hier kan ik helaas toch niet zo goed mee krullen omdat de bovenkant niet verwarmd wordt (als je begrijpt wat ik bedoel).

Een heleboel wensen dus! Het zijn vooral wensen hoor, ik ben eigenlijk blij met alles wat ik  krijg!

Wat vind jij van mijn wishlist?

Love, Lisanne

largexdc

 

 

 

7 Replies to “My Birthday Wishlist”

Geef een reactie

