Catrice It Pieces Deluxe Glow Highlighter

Bij de schappen van Catrice en Essence zijn er weer verschillende limited collecties in de winkels te bewonderen. Bij het Catrice schap is dat op dit moment de ‘It Pieces’ collectie. Hiervan nam ik de ‘Deluxe Glow highlighter’ mee naar huis. Maar is deze highlighter ook echt ‘deluxe’?

thumb_DSCN2846_1024Ik heb de Highlighter meegenomen omdat ik hem er zo ontzettend mooi uit vond zien èn omdat er nog maar eentje in het schap lag haha. Dan is het toch nog een stukje verleidelijker.. Deze highlighter heeft een mooie transparante verpakking waar je de drie kleurtjes al doorheen kunt zien. Verder is de verpakking versierd met glanzende rosé kleurige letters. Een plaatje!

thumb_DSCN2828_1024

thumb_DSCN2834_1024

Het palette bestaat uit drie verschillende highlight kleuren: champagne, roze en brons. Deze drie kleuren moeten je huid voorzien van een natuurlijke glans. De poeder bevat glandsdeeltjes die reflecteren in het licht en zorgen voor een ultieme glow. Ook is deze highlighter verrijkt met vitamine E en jojoba olie.

thumb_DSCN2840_1024

Veelbelovend is dit palette dus zeker. Maar is het het waard? Persoonlijk vond ik het palette een teleurstelling. De poeder moet heel vaak aangebracht worden voordat er wat glans of kleur zichtbaar wordt. Ook vind ik de glans tegenvallen en wordt het erg poederig als je de highlighter aanbrengt.

thumb_DSCN2848_1024

Ik heb zelf ook nog een andere highlighter van Catrice in mijn stash, maar deze is echt stukken beter van kwaliteit. Zo jammer want ik vind dit palette er juist zo prachtig uitzien. Helaas geen aanrader dus. Wil je hem toch proberen? Hij is te koop voor €4,59 bij o.a. Kruidvat.

Ken jij deze highlighter al?

Love, Lisanne

f6753313885f13e87a5353c72cf16a69

 

4 Replies to “Catrice It Pieces Deluxe Glow Highlighter”

Geef een reactie

