HEMA Shoplog #1

Het is weer shoplog tijd! Dit keer geen mega shoplog, maar wel leuke spulletjes die ik jullie even wilde laten zien. HEMA blijft toch een van mijn favoriete winkels. Daarom neem ik er regelmatig een kijkje en ga ik vaak niet met lege handen naar huis. Kijk je mee?

thumb_DSC_0101_1024-001thumb_DSC_0089_1024

Laten we maar beginnen met dit leuke notitieboek. Ik stik in de notitieboekjes maar ik vind ze gewoon zo leuk! Ook deze leukerd met een soort regenboog-spiegel cactus kon ik niet laten liggen. Gekocht voor €1,50.

thumb_DSC_0091_1024

Bij HEMA was er ook weer een stapel actie. Alle foams 1+1 gratis. En de HEMA foams zijn echt heeeerlijk! De gouden ‘today i feel marvelous’ is echt mijn favoriet. Daarom nam ik er twee mee. Samen voor €4,-.

thumb_DSC_0086_1024-001

Omdat ik voor mijn verjaardag al een potje thee had gekregen vond ik het wel leuk om er een smaak bij te halen. Green thea jasmine nam ik ook mee naar huis voor €2,50.

thumb_DSC_0097_1024-001

Als laatste kocht ik deze leuke sweater. Ik wilde al heeel lang een leuk exemplaar maar kon nergens dè perfecte sweater vinden. Toen ik deze in de folder zag staan werd ik gelijk enthousiast. Ik kocht deze mooie bordeaux rode variant met ‘New York’ opdruk voor €19,-.

Een kleine shoplog dit keer maar niet minder leuk toch?

Love, Lisanne

largexdc

4 Replies to “HEMA Shoplog #1”

Geef een reactie

