Film Première Riphagen: de rode loper looks

Voor mijn minor Fotografie & Beeldredactie kregen we de opdracht om de sfeer van het Nederlands Filmfestival in Utrecht vast te leggen. We kregen het programma (wat ook deze week nog draait) en kozen de premiere van de film ‘Riphagen’ uit. Een oorlogsfilm over de Amsterdamse crimineel Dries Riphagen (Jeroen van Koningsbrugge). Ik mocht langs de rode loper staan en maakte foto’s van alle looks!

dsc_1031Het is echt een keer wat anders dan wat jullie normaal voorbij zien komen op mijn blog, maar ik vond het wel superleuk om te doen en jullie de mooie outfits te laten zien. En af en toe wat verandering kan geen kwaad toch? Veel kijkplezier!

dsc_1015

Actrice Lisa Zweerman met haar ‘lover’, zoals ze het zelf zei speelt in de film de rol van Greetje. Ze draagt een prachtige zwarte lange jurk afgewerkt met kant, en heeft haar haar mooi opgestoken. Ik vond het echt een plaatje!

dsc_1147

Actrice Fockeline Ouwerkerk bezocht ook deze première. Ik vind haar er ook echt prachtig uitzien. Een sierlijke, lange jurk met all-over print verwerkt met sjieke gouden details. Ook het haar van Fockeline is mooi opgestoken en ze heeft prachtige oorbellen in. Perfecte rode loper outfit!

dsc_1085

Actrice Anna Raadsveld speelt de rol van Betje in de film en draagt hier een prachtig schitterend, zilveren jurkje. Eigenlijk best simpel, maar ik hou er wel van. De rode lipstick voegt net wat extra’s toe aan deze nonchalante, maar feestelijke outfit.

dsc_1161

Actrice Thekla Reuten draagt een sjieke, zwarte jumpsuit. Ik vind het niet spetterend, omdat ik zelf wel van wat opvallender outfits hou, maar het staat haar heel erg mooi. De clutch is niet helemaal mijn ding.

dsc_1042

Acteur Sieger Sloot met zijn vriendin Renske de Greef. Ik vind haar outfit veel te zakelijk, alsof ze naar kantoor gaat. Van zijn outfit moet je denk ik houden. Het kan, maar is toch naar mijn idee niet helemaal ‘hèt rode loper pak’.

dsc_1113

Actrice Gaite Jansen had wel wat meer tijd mogen besteden aan haar kapsel. Ik vind het een beetje tè slordig voor een rode loper look. Het pak vind ik wel weer heel leuk. Een keer wat anders!

dsc_1077

Wauw! Dit is dus wèl mijn ding. Als ik zelf ook ooit (i wish) de rode loper zou mogen betreden zou ik ook zeker gaan voor zo’n prachtige jurk. Hier zien we acteur Kay Greidanus samen met zijn vriendin Sarah Chronis stralen. Letterlijk en figuurlijk, want haar jurk zit vol met kleine glittertjes. Dit vind ik zeker de mooiste (sprookjes)outfit!

dsc_1124

Acteur Teun Kuilboer samen met (ik denk) zijn vriendin. Ik vind haar outfit behoorlijk gewaagd, maar niet echt spetterend. Het kanten topje wat ze onder het pak draagt vind ik wel mooi, maar de print van het pak is mij iets te futuristisch.

Wat vind jij van deze outfits?

Love, Lisanne

6f97a6f35b1a66383d314d7fc8015dfc

Geef een reactie

