Lucardi Shoplog #1

Rondsnuffelen op verschillende webshops doe ik eigenlijk wel dagelijks. Nieuwe producten scoren of juist iets wat enorm afgeprijsd is voelt toch altijd weer als een score. Een tijdje terug was ik even aan het kijken bij de webshop van Lucardi. Ik vind echt dat je bij Lucardi hele mooie sieraden kan kopen voor leuke budget prijzen. Ook dit keer vond ik wat leuks! Kijk je mee?

dsc_0618Ik had nog wat verjaardagsgeld over dus ik kon nog wat leuks uitzoeken. Zoals je misschien wel weet ben ik dol op rosé kleurige spulletjes en sieraden. Daarom koos ik twee paar prachtige oorbellen uit en beide waren ze ook nog eens flink afgeprijsd!

dsc_0646

dsc_0643

dsc_0632

Ik kocht deze mooie stalen, rosé kleurige oorhangers uit. Het zijn creolen bezet met een glinsterende witte zirkonia. Ik vind het ook zo fijn dat je deze oorbellen eigenlijk overal bij kunt dragen. De oorbellen waren afgeprijsd van €39,99 naar €9,99 en ik zit zelfs nog te twijfelen of ik ze ook zal kopen met zwarte zirkonia’s. Maar daar denk ik nog even over na!

dsc_0608

dsc_0640

dsc_0635

Met deze oorbellen ben ik ook echt superblij! Ze zijn van Guess en hebben een hele bijzondere grijs, blauwe kleur. Ook deze oorbellen kunnen bij veel outfits gedragen worden en schitteren erg mooi. Dit paar was afgeprijsd van €19,- naar €14,25.

Wat vind jij van mijn nieuwe oorbellen?

Love, Lisanne

8c7473afc45d9125b8f7a3606d6ead2c

 

 

6 gedachtes over “Lucardi Shoplog #1

Geef een reactie

