Sans Soucis Shimmering Body Fluid

Zoals je misschien wel weet heeft mijn schoonmoeder haar eigen salon. Daarom gaat ze regelmatig naar Beauty beurzen. De laatste keer heeft ze ook wat voor mij meegenomen. Lucky me! Echt heel erg lief want het is ook nog eens een pràchtig product! Kijk je mee naar dit pareltje?

dsc_0554Wauw ik ben hier zó blij mee! Alles aan dit product vind ik geweldig. Laten we maar starten met de mooie verpakking.

dsc_0555

dsc_0557

Het is een stevige, glazen flacon gevuld met heerlijk ruikende bodylotion. De lotion is poederroze en schijnt dus mooi door als achtergrond. De flacon is versierd met sierlijke witte bloemen en vlinders. Pretty! De glimmende gouden dop maakt het plaatje helemaal af.

dsc_0582

dsc_0586

Het gouden dopje kan je er makkelijk afhalen en ook weer afsluiten. Vervolgens kan je kleine hoeveelheden op je hand spuiten om het daarna goed uit te smeren en te verdelen over je huid.

dsc_0588

dsc_0589

De Shimmering Body Fluid bevat maar liefst 100 ml aan bodylotion, dus je kunt er lekker lang mee doen. Er zitten hele subtiele glinstertjes in waardoor je huid heel licht gaat glanzen. Je kunt zelf bepalen hoeveel glans je wilt hebben. Hoe meer je de bodylotion verdeeld, hoe minder glans er komt. De geur is trouwens echt heerlijk. Heel zacht, licht zoet, maar subtiel.

Ik ben zo blij dat ik dit mooie product aan mijn stash kan toevoegen. En de flacon is ook nog eens een echte eye catcher in de badkamer of op je kaptafel.

Wat vind jij van deze bodylotion?

Love, Lisanne

large-48

 

 

14 gedachtes over “Sans Soucis Shimmering Body Fluid

Geef een reactie

