Shoplog: DM #1

Omdat ik volgende week een stedentripje op de planning heb staan had ik een goed excuus om een bezoekje te brengen aan de DM. Ik wilde graag wat handige mini’s scoren omdat we alleen handbagage mee mogen nemen. Dat is me gelukt, met nog wat extra leuke producten!

dsc_0911Finally hadden ze bij DM waar ik al een tijdje op gewacht had. De nieuwe EOS en een gloednieuw schap van NYX! Ik kan nou niet echt zeggen dat ik op dit moment bakken met geld heb, dus ik heb me nog redelijk ingehouden.

dsc_0884

Laten we maar beginnen met waar ik ook echt voor kwam. De mini producten voor in mijn handbagage. Ik nam een Aussie shampoo mee voor €1,75 een Balea douche crème met de geur Vanille en Cocos voor maar €0,45 (!) en deze Dove deo voor €1,45 met de geur Peach lemon. Lijkt me echt lekker!

dsc_0904

Ook wilde ik een klein pakje reinigingsdoekjes scoren voor onze trop en ook dat is gelukt. Ik kocht deze Balea reinigingsdoekjes voor €0,65 met Grapefruit geur.

dsc_0896

Zoals ik al vertelde hebben ze bij deze DM nu ook een NYX schap. De soft matte lip cream wilde ik al een tijde proberen, dus dit was mijn kans! Ik koos voor de kleur ‘Stockholm’. Goedkoper was het hier niet want ik betaalde €6,85 voor deze lip cream.

dsc_0891

Deze Eos lippenbalsem van €5,95 kon ik ook niet laten liggen. Al een tijdje zat ik te wachten tot deze in de winkel zou komen want ze hadden eigenlijk alleen de ‘basis’ geuren. Nu kon ik de ‘Coconut Milk’ meenemen. Ik ben erg nieuwsgierig naar de geur!

dsc_0908

Deze zooltjes nam ik eigenlijk mee om te kijken of het wat is of niet. Een paar wollen zooltjes en een paar fleece zooltjes. De maten zijn net iets anders, maar dat was ook om uit te proberen. Ze zeggen dat je er ook warme voeten van krijgt dus we gaan het zien! Gekocht voor €1,25 per stuk.

dsc_0894

Deze kwast kon ik ook niet laten liggen. Hij is echt suuuper zacht en was maar €4,95.

dsc_0889

Scheermesjes vind ik eigenlijk altijd wel makkelijk om extra te hebben. Daarom nam ik ook dit pakje mee voor €3,95.

dsc_0902

Als laatste  had ik nog een top coat nodig en ik wilde het liefst een met een gel look. Dit lakje van Essence was precies wat ik zocht. Nu hopen dat het resultaat net zo mooi is. Gekocht voor €1,65. Leuk prijsje toch?!

Wat vind jij van deze shoplog?

Love, Lisanne

large-49

 

 

12 gedachtes over “Shoplog: DM #1

Geef een reactie

