New in: Marc By Marc Jacobs Amy Watch

Meet my new watch! Is het geen plaatje? Ik had nog wat verjaardagsgeld over en dit horloge stond al zo’n 2 jaar ‘een soort van’ op mijn wishlist. Hij was voor mij eigenlijk onbereikbaar vanwege de prijs, maar nu heb ik hem voor een veel betere prijs kunnen scoren!

dsc_0933Ik ben zó ontzettend blij met mijn nieuwe aanwinst! Ik heb zelf al een heel mooi rosé kleurig horloge van Guess waar ik ook nog steeds heel blij mee ben. Maar goed, ik hou gewoon erg van accessoires afwisselen. Het mooiste aan dit horloge vind ik de aqua-kleurige steentjes. So pretty!

dsc_0918

Daarom koos ik voor een gouden horloge. Ik heb verder (op wat oorbellen na) eigenlijk geen gouden sieraden. Echt alleen rosé en zilverkleurige sieraden zijn in mijn juwelenkistje te vinden. Toch koos ik dit keer voor goud. Een keer wat anders! Het horloge zit verpakt in een stevig, zwart doosje.

dsc_0952

dsc_0979

Maar hoe heb ik dit horloge nou voor een fijn prijsje kunnen scoren? Via Marktplaats! Ik ben groot fan van Marktplaats. Wekelijks speur ik weer even rond om te kijken of ik nog ergens een goede deal kan maken. Ook als ik zelf mijn kledingkast heb uitgeruimd zet ik er advertenties op. Het horloge heeft (omdat hij natuurlijk tweedehands is) wel wat gebruikerssporen, maar goed die komen er uiteindelijk toch wel op. Dus daar kan ik me niet echt druk om maken (en van een afstandje zie je het al helemaal niet).

dsc_0960

Zoals je misschien wel weet heeft Marktplaats zo z’n voor en nadelen. Je moet gewoon altijd alert blijven. Misschien een leuk onderwerp (Marktplaats) voor op mijn blog? Dit horloge heeft normaal een prijs van €200,-. Via Marktplaats kon ik hem in mijn eigen woonplaats ophalen voor €80,-. Nog steeds geen koopje, maar voor zo’n duur merk ben ik er errug blij mee. Hij is al aan het shinen om mijn pols!

Wat vind jij van mijn nieuwe horloge?

Love, Lisanne

 

3 gedachtes over “New in: Marc By Marc Jacobs Amy Watch

Geef een reactie

