Shoplog: Intratuin #1

Vorige week bracht ik samen met m’n moeder een bezoekje aan de Intratuin. Ik was wel weer toe aan wat verandering in m’n slaapkamer (ook ligt de kerstcollectie alweer in de winkel) en m’n moeder wilde nog wat nieuwe planten. We hebben er maar liefst 4 uur (!!!) rondgelopen en gingen dus zeker niet met lege handen naar huis!

dsc_1140Het was echt een hele gezellige middag. We hebben de nieuwe kerstcollectie volop bewonderd en even een thee/apfelstrudelpauze genomen. Ik kocht eigenlijk meer als dat ik in de planning had, maar ik ben er wel weer heel erg blij mee! Let’s get started!

dsc_1113

dsc_1114

Als eerste stopte ik deze katoentak in het winkelwagentje. Ik wilde hem echt al langere tijd hebben en dan eigenlijk vooral als decoratie voor de foto’s op mijn blog (en het staat ook nog leuk in je interieur!). Ik twijfelde of ik 2 takken zou meenemen, maar ik heb er toch maar eerst 1 gekocht voor €2,49. Die kon ik alvast van mijn lijstje afvinken. Check!

dsc_1127

Vervolgens kwamen we in de kerstsferen. Intratuin doet altijd erg z’n best om alles mooi op te maken en ze hebben een énorme keus wat betreft kerstartikelen. Deze shining star kon ik niet laten hangen. Een mooie witte ster met glinsterende pailletjes. Leuk voor in de kerstboom, maar ook leuk ter decoratie! Gekocht voor €1,79.

dsc_1130

dsc_1132

Toen kwam ik deze prachtige cottonballs tegen. 10 mooie, kleine lichtgevende bolletjes om je kamer wat gezelliger en knusser te maken. De bolletjes zijn lichtgrijs met zilveren accenten. I love it! Gekocht voor €5,99.

dsc_1124

Misschien heb je al wel door dat ik alles een beetje in de witte en zilveren accenten houd. Ik woon nog niet op mezelf, dus alles wat ik aanschaf qua interieur wil ik een beetje basic houden. Deze glazen bal van €1,99 gevuld met witte veertjes stopte ik ook in ons winkelwagentje.

dsc_1135

dsc_1136

Wieeee en dan misschien wel mijn mooiste aanwinst, die waar ik het meest blij mee ben: de cactus scentchips brander! De scentchips brander stond echt al een behoorlijke tijd op mijn wishlist. Vorig jaar kreeg ik een heel kleintje met flink wat scentchips erbij. Zelf wilde ik een wat grotere brander. Ik had een leuke witte gezien met stipjes, maar toen ik deze zag was ik meteen verkocht. Een cactus scentchips brander! En hij was net zo duur als die andere die ik wilde hebben. €9,99. I’m happy!

dsc_1141

Op mijn nachtkastje wilde ik eigenlijk een vaas met wat kunstbloemen, maar die kon ik helaas niet echt vinden. Intratuin heeft ze wel, maar niet helemaal wat ik zocht (of in mijn budget). Daarom kocht ik deze cactus voor €4,99 en ook de olijfgroene pot met goud/bruin glimmend accent om de rand kocht ik erbij voor €3,49. Die staat dus nu op mijn nachtkastje!

dsc_1121

Mijn kamer ziet er alweer wat gezelliger uit en straks met kerst heb ik ook alvast wat leuke decoratie!

Wat vind jij van deze shoplog?

Love, Lisanne

e43d48eea233c677c43fa40e38e42021

 

 

10 gedachtes over “Shoplog: Intratuin #1

Geef een reactie

