Mijn bestelling bij Aliexpress #2

Het is alweer een flinke tijd terug, maar toch leek het me leuk om jullie te laten zien wat ik de laatste keer besteld heb bij Aliexpress. Het zijn niet veel producten, maar wel leuke en vooral handige essentials. De laatste keer heb ik namelijk wat (nep)beauty artikelen besteld voor èchte miniprijsjes. Kijk je mee?

dsc_1169Ik zag al vaker op verschillende blogs de nep Real Techniques producten van Aliexpress voorbij komen. Daarom vond ik het tijd om ze zelf ook te testen. Verder had ik thuis nog geen spulletjes om mijn make-up kwasten schoon te maken, dus die heb ik ook meteen besteld!

dsc_1174

dsc_1175

Ik bestelde deze ‘Brush Cleansing Pad’ voor €1,16 en de ‘Brush Egg’ voor €0,78. Voor die prijsjes kan ik nog een keer wat uitproberen toch?! Ik heb echt geen idee hoe ik ‘die ronde kwastenschoonmaker’ moet noemen in het Nederlands dus ik doe het even zo. Aan de achterkant zit een handige zuignap die je kan vastmaken, maar je kunt hem ook heel makkelijk tussen je vingers klemmen. Bij ‘het ei’ kan je je vingers erin doen en vervolgens de kwasten schoonmaken. Persoonlijk vind ik ‘het rondje’ makkelijker werken onder de kraan omdat het een wat grotere oppervlakte is, maar het ei werkt ook prima!

dsc_1180

dsc_1185

De kwast kocht ik voor €4,48 en het sponsje voor €1,40. Beide dus zogenaamd van het merk Real Techniques. Maar werken ze ook zo goed?

dsc_1186

Het sponsje is heel lekker zacht, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet mee gewerkt heb. Het lijkt me in ieder geval een fijn product omdat hij zo lekker zacht is!

dsc_1188

De kwast heb ik zelf ook van de echte Real techniques. Daar werk ik vaak mee en ik vind het ook een hele fijne kwast. Ik moet zeggen dat ik behalve de tekst op de achterkant van de kwast (blush brush) en de uitvallende haartjes eigenlijk geen verschil merk met het echte product. Een hele goede dupe gescoord dus. Yes!

Bestel jij wel eens bij Aliexpress?

Love, Lisanne

e02ec2dd3cb26424cb8ad9b679e12606

10 Replies to “Mijn bestelling bij Aliexpress #2”

Geef een reactie

