New in: Swarovski Crystaldust Cuff Jet Bracelet

Het is misschien een beetje vroeg, maar mijn kerstcadeautje is al binnen hoor! Ik mocht namelijk van de webshop Brandfield een sieraad uitkiezen. En dat was voor mij makkelijker gezegd dan gedaan! Brandfield heeft een énorm groot assortiment en tussen al die mooie glinsterende juwelen moest ik mijn keuze maken. Dat is uiteindelijk heel goed gelukt. Wàt ben ik blij met mijn nieuwe eyecatcher!

dsc_1126Brandfield verkoopt ontzettend veel sieraden van verschillende merken. Zo kan je denken aan Mi Moneda, Pandora, Buddha to Buddha, Swarovski etc. Ik koos een sieraad van het laatste merk: Swarovski.

dsc_1085

Ik kreeg een pakketje thuisbezorgd met dit mooie verpakte tasje erin. Altijd leuk als het zo mooi verpakt is. Echt een cadeautje!

dsc_1154

dsc_1097

Toen ik het tasje opende kwam er een blauw, vierkant doosje uit. Ik opende het luxe doosje en de armband schitterde me tegemoet. Wauw!

dsc_1150

De armband is gemaakt van edelstaal en helemaal bezet met zwart Swarovski kristal. Ik vind het heel mooi dat hij zo schittert, maar dat er een ‘opening’ in de armband zit maakt hem apart en uniek!

dsc_1103

dsc_1122

Het is een stevige armband en dat moet ook wel aangezien hij dus geen ‘echte’ sluiting heeft. De voorkant bestaat uit een zilveren kraal met het merk Swarovski erop. Daar binnenin zit een mooie antracietkleurige steen.

dsc_1166

dsc_1167

Ik vind het echt een hele mooie armband en vooral omdat ik zoiets als dit nog niet in mijn bezit heb. Het is een heel sjiek model (dat je naar mijn idee op twee manieren kan dragen) en ik ga hem echt gebruiken voor bijzondere gelegenheden. De armband is te koop bij Brandfield voor €69,-.

Wat vind jij van deze armband?

Love, Lisanne

712c8f8a0e3493974cf243b5dff93279

6 Replies to “New in: Swarovski Crystaldust Cuff Jet Bracelet”

Geef een reactie

