Shoplog Flying Tiger #1

De winkel met allerlei kleine hebbedingetjes: Flying Tiger. Ik ben er gek op! Vorige week maakte ik een rondje door de winkel om wat leuke spulletjes uit te zoeken voor een review. En ik kan je vertellen: dat is goed gelukt! Spoiler: deze shoplog zit vol met Sinterklaas & kerst tips (en cactusspulletjes)!

dsc_1068Ben je nog op zoek naar een leuk cadeautje voor Sinterklaas of kerst? Dan moet je echt even deze shoplog doorspitten! Er zit vast ook wat leuks voor jou bij. Alle prijzen weet ik helaas niet meer precies uit mijn hoofd, maar ik ga mijn best doen. Let’s go!

dsc_1066

Als eerste gooide ik dit grappige prikbordje in de vorm van een cactus in mijn mandje (want een mandje had ik wel nodig!). Aan de achterkant zit ook nog een magneet, dus je kunt hem ook op zo’n groot memobord hangen. Leuk! De prijs van dit bordje is €3,-.

dsc_1055

Daarna kwam deze superleuke gum er ook bij. Natuurlijk weer in de vorm van een cactus en kost €1,-.

dsc_1060

Zo’n tasje als deze vind ik helemaal handig! Aangezien je nu natuurlijk voor alle plastic tasjes moet betalen is dit een ideale uitkomst. Te koop voor (ik dacht) €3,-.

dsc_1065

En we gaan gewoon nog even verder met mijn (inmiddels veel te grote) cactus verzameling. Dit leuke vaasje kon ik gewoon niet laten staan. Hij heeft ook nog eens een superfijn prijsje van maar €2,-!

dsc_1084

Cactusservetjes hoorden ook bij mijn shoplog en wat lekkere chocolaatjes voor thuis! Allebei €1,-.

dsc_1069

dsc_1071

Dit bakblikje vind ik zó cute! Hij is echt mini en volgens mij te koop voor €2,- of  €3,-.

dsc_1048

dsc_1050

dsc_1053

Met dit boekje ben ik toch wel het meest blij. Ik dacht eerst dat het een notitieboekje was, maar in de winkel kwam ik erachter dat het echt een mega leuk invulboek is! Het blaadje aan de rechterkant kan je uitvouwen en vervolgens kan je daar invullen wat er gevraagd wordt. Net zoiets als ‘999 vragen aan jezelf’. Ook echt heel leuk als cadeautje. En dat voor maar €4,-!

dsc_1062

Deze metallic stiften vond ik gewoon heel leuk en handig om te hebben. Te koop voor 4,-.

dsc_1075

En als allerlaatste deze leuke adventskalender. Bij Flying Tiger hebben ze de kerstcollectie namelijk ook alweer in de winkels liggen. Hier nam ik alleen de kalender van mee. Te koop voor €1,-. Dit artikel is trouwens gemaakt in samenwerking met Flying Tiger.

Wat vind jij van deze shoplog?

Love, Lisanne

43dd40d4e14b37865c655699dfc41d7a

8 gedachtes over “Shoplog Flying Tiger #1

Geef een reactie

