MAC Nutcracker Sweet Magic Dust Eye Shadow Mustache

WAUW! Wát is de MAC Nutcracker Sweet collectie een plaatje zeg! Ik zou deze hele Holiday collectie wel in mijn bezit willen hebben, maar helaas ben ik (nog ;-)) geen miljonair.. Na lang wikken en wegen heb ik toch besloten om 1 product uit de collectie te kopen. Best een rib uit m’n lijf, maar goed zo’n pareltje wil ik gewoon echt heel graag in mijn stash!

dsc_1073Ik koos voor een erg mooie oogschaduw uit deze Nutcracker Sweet collectie. In totaal zijn er 6 kleuren, maar mijn voorkeur ging meteen uit naar de kleur ‘Mustache’. Een fantastische kleur voor de feestdagen.

dsc_1045

De verpakking van deze collectie vind ik echt geweldig! Super vrolijk en het geluk straalt er vanaf. De oogschaduw zit in een paars, kartonnen doosje versierd met fuchsia roze stippen. Als je het doosje opent komt er een klein, rond, paars met roze doosje uit. Deze is  gevuld met glinsterende oogschaduw. Doe je het dekseltje open, dan is de rand van glimmend goud waardoor het potje nóg feestelijker wordt!

dsc_1056

dsc_1064

Zoals je ziet is het een prachtige donkere oogschaduw vol met glinsterende glitters. Perfect voor een feestelijke look! Het is een poeder oogschaduw en heeft een zachte, romige textuur. Wat ik meteen merkte toen ik de oogschaduw aanbracht, is dat hij echt perfect is om te blenden.

dsc_1092

dsc_1103

Dit zijn niet mijn beste foto’s, maar zo krijg je wel een beetje een beeld van de oogschaduw. Op mijn ooglid heb ik hem licht aangebracht waardoor het een beetje antraciet wordt. De glittertjes zijn helaas wat minder goed zichtbaar wat ik persoonlijk jammer vind. Wat ik dan wél weer een voordeel vind, is dat de glitters door de hele oogschaduw zitten en dus niet alleen het bovenste laagje.

dsc_1083

dsc_1070

De oogschaduw blijft echt uren zitten en is niet korrelig of poederig met aanbrengen. Dus erg fijn om mee te werken. Ik ben heel blij dat ik dit pareltje nu in mijn bezit heb onlangs dat ik voor dit potje €25,- betaald heb. Heel af en toe mag je jezelf wel verwennen toch?

Wat vind jij van de Nutcracker Sweet collectie?

Love, Lisanne

largexdc

 

 

6 gedachtes over “MAC Nutcracker Sweet Magic Dust Eye Shadow Mustache

Geef een reactie

