LUSH: Joy To The World

Het is al best een tijdje terug dat ik wat aangeschaft heb bij de Lush, maar nu de kerstcollectie weer in de winkel ligt, moest ik écht weer even een bezoekje brengen! Er zijn echt ontzettend veel leuke cadeausetjes maar de meeste bevatten producten voor in bad. Al die producten zien er fantastisch uit, maar ik heb er helaas niets aan. Gelukkig kwam ik toen ‘Joy to the world’ tegen.

dsc_1185Een schattig doosje verpakt in wit papier met glimmende, gouden versieringen. Een échte kerstverpakking. Ik wilde het eigenlijk niet eens openmaken omdat hij er zo mooi uitziet. Ook heel leuk om weg te geven, maar deze hou ik toch echt zelf.

dsc_1189

Dit kerstcadeau bevat de ‘Dream Cream bodylotion’ en de ‘Santa’s Postbox zeep’. Ik ben heel benieuwd naar deze mooie producten!

dsc_1202

dsc_1231

Het doosje is goed verpakt met van die ‘schuimstukjes’, zodat de producten in ieder geval beschermd zijn. Ik vond het wel jammer dat de zeep niet in een papiertje zat, want ik heb het idee dat hij hierdoor wel kan beschadigen. Dit was gelukkig bij mij niet het geval.

dsc_1211

Over de zeep gesproken, is hij niet FANTASTISCH? Ik vind deze zeep echt heel erg leuk bedacht en hij ziet er zó mooi uit! Gewoon zonde om te gebruiken toch?! Een rode brievenbus versierd met glinsterende gouden glitters glinstert je tegemoet als je het doosje opent. Dit exemplaar heeft een citrusgeur in combinatie met sinaasappelbloesem en mandarijnolie. Lekker en ook nog verzachtend en extra hydrateren door de toegevoegde kokosolie.

dsc_1207

Ook deze Dream Cream is te vinden in het pakketje. Een crème die wonderen zou moeten verrichten voor de geïrriteerde huid. Koelende en verzachte ingrediënten zoals havermelk, rozenwater en blauwe kamille-olie werken kalmerend werken bij roodheid, irritatie of jeuk. Daarom is het ook een van de best-sellers van Lush! De crème vind ik niet enorm lekker ruiken, maar ik krijg er wel zachte handen van en nog een pluspunt: de crème trekt snel in en laat geen vettig laagje achter.

dsc_1220

Ik ben super tevreden over dit pakketje en er erg blij mee! Een echte aanrader! Ik kocht trouwens ook nog de Snow Fairy showergel. Heerlijk!

Wat vind jij van de kerstcadeaus van Lush?

Love, Lisanne

302afa6e0e3979a21113b52494f31f1a

 

 

3 Replies to “LUSH: Joy To The World”

Geef een reactie

