Personal: Stage bij VTWONEN en hoe gaat het verder met Glam the day?

Het is al best een tijdje terug dat ik een artikel heb geschreven voor Glam the day en dat is helemaal niks voor mij. Sterker nog: ik haat het dat ik er geen tijd meer voor heb. Elke doordeweekse dag ben ik laat thuis en dat betekent dat ik geen mooie foto’s kan maken in het daglicht. Het weekend? Dan ben ik vrijwel de hele tijd aan het werk. Maar nu is het even tijd om mijn frustraties te uiten en te vertellen wat mij op dit moment bezig houdt. Dat ben ik jullie inmiddels wel verschuldigd. En misschien wel het belangrijkste: hoe gaat het verder met Glam the day?

15390943_1205113552913464_733163148961980944_nDE MINOR

Op dit moment volg ik de minor Fotografie & Beeldredactie in Utrecht. De minor loopt tot en met eind januari en dat betekent dat ik op dit moment bezig ben met de grote eindopdracht. En groot is hij zeker! Ik maak namelijk een fotoserie over allerlei verzamelaars. Heel erg leuk hoor, maar deze verzamelaars wonen door heel Nederland en aangezien ik helemaal in het verre oosten woon betekent dat voor mij minstens 2 uur heen en 2 uur terug reizen. Voor 1 verzamelaar moet ik dus echt een hele dag uittrekken. Verder moet ik ook nog gewoon 2 dagen naar school, dus wat betreft de minor: DRUK! Maar stay positive: het einde is in zicht!

 

WERK

Zoals jullie misschien wel weten heb ik 2 bijbaantjes (want ik heb het nog niet druk genoeg ;-)). En omdat ik helaas nog steeds geen geldboom in de tuin heb staan, werk ik bij Intertoys en bij het theater. Je kunt wel nagaan dat het bij Intertoys nu en de afgelopen tijd erg druk is en was. Allerlei Sint en kerstcadeautjes worden ingeslagen en ik pak ze alle 100.000.000 in (ik zou echt wel eens willen weten hoeveel ik er in mijn leven heb ingepakt). Bij het theater werk ik de avonden, maar gelukkig is dit maar een paar avondjes in de week. Nog te overzien dus.

 

STAGE

Vanaf februari is het de bedoeling dat ik een half jaar stage ga lopen. Na een aantal gesprekken is mijn plek nu zeker. Ik mag met trots mededelen dat ik stage ga lopen bij vtwonen!! Echt geweldig en ik heb er mega veel zin in! De stage is in Hoofddorp dus ik ben op zoek gegaan naar een kamer daar in de buurt. Gelukkig staat het geluk aan mijn zijde want het was meteen raak. Ik heb een kamer gevonden in Amsterdam! Echt he-le-maal leuk!

 

AMSTERDAM

Goed, een kamer in Amsterdam dus en een stage bij vtwonen. Heel erg spannend en een groot nieuw avontuur. In de kamer staat al een bed en kledingkast die ik kan gebruiken, maar de rest mag ik zelf helemaal stijlen! Super toch?! Inmiddels heb ik al 2 keer een bezoekje gebracht aan de IKEA en (bijna) mijn hele inboedel is al binnen. Die kan ik weer van mijn lijstje afstrepen. Check!

 

END OF THE YEAR

Ik denk dat je nu wel een beetje begrijpt dat ik helaas geen tijd meer heb voor mijn blog Glam the day. Als ik eerlijk ben vind ik dit heel erg jammer, maar omdat ik het zo druk heb, heb ik er ook gewoon geen energie meer voor. Daarom wil ik me nu eerst richten op de rest en genieten van de gezellige feestdagen en natuurlijk knallend het nieuwe jaar in gaan. Als ik tijd heb om wat moois en leuks te schrijven, zal ik dat zeker doen. Maar 2 artikelen per week gaat hem helaas even niet worden op dit moment. Hoe het er volgend jaar uit zal zien? Geen idee, ik ga het allemaal rustig bekijken.

Heb jij het ook zo druk?

Love, Lisanne

3f401ec9f0649fa6845596e8d7f2ec26

 

 

7 Replies to “Personal: Stage bij VTWONEN en hoe gaat het verder met Glam the day?”

  1. Mag ik even zeggen dat ik onwijs jaloers ben?! Een stage bij VTwonen is dus echt mijn droom. Het helpen inrichten & stylen lijkt me zo geweldig. Heel veel plezier, ik denk dat dat vast wel goed komt!

    Liefs Daphne

    Like

Geef een reactie

