UPDATE: vtwonen, citytrip & free printable

Je denkt misschien dat ik ergens een tijdje onder een steen heb geleefd, maar het is echt waar: ik ben er nog! Eindelijk heb ik weer eens de tijd en zin gevonden om deze (inmiddels stoffige) blog te vullen met een update voor Glam the day. Hopelijk ben je me niet vergeten en gelukkig ben ik het schrijven niet verleerd, want here I am again!

Untitled-1

I  A M S T E R D A M 

Zoals ik al wel eerder heb verteld ben ik op dit moment mega druk met mijn stage bij vtwonen. Ik ben inmiddels alweer een maandje onderweg en de tijd vliegt gelukkig voorbij!  Dit kan je bijna letterlijk nemen want om de minuut vliegt er me een vliegtuig boven het hoofd. Iets wat ik natuurlijk niet gewend ben vanuit het verre oosten, maar alles went. En bovendien: als ik weer een vliegtuig voorbij zie razen moet ik altijd denken aan vakantie, dus dat tovert direct weer een glimlach op mijn gezicht. Goed, ik dwaal af want de vakantie (lees: citytrip) komt pas zometeen. Ik wilde nog even kwijt dat mijn stage gelukkig hartstikke leuk is en ik erg veel nieuwe dingen leer. Wat ik vooral leuk vind is dat ik de hele dag inspiratie aan het opdoen ben op interieurgebied. Mijn portemonnee daarentegen vind dit wat minder leuk.. Oh ja en op mijn (steeds gezelligere) kamertje in Amsterdam bevalt het ook heel goed. De vensterbank wordt langzamerhand rijkelijk gevuld met plantjes en ik wil heel snel een artikel schrijven over mijn kamer, met veel foto’s natuurlijk!

C I T Y T R I P

YES! Me so happy! Barcelona stond al lang op mijn verlanglijstje, maar in mei is het dan zover. Eindelijk mag ik samen met Chris een bezoekje brengen aan de stad Barcelona! De laatste keer dat ik er geweest ben was ik 4. Dus zoals je misschien wel begrijpt: hier weet ik helaas niets meer van. Wat ik wel weet is dat ik er ontzettend veel zin in heb! Barcelona lijkt me echt geweldig en daarom wil ik jou vragen om tips! Wat is nou echt de moeite waard en wat mag je echt niet missen? Alle tips en verhalen zijn welkom! I hope to hear from you soon!

U P  N E X T

Waar mijn hartje sneller van gaat kloppen is het feit dat het elke dag weer een beetje langer licht blijft. Spring is coming! Finally.. Ik kan je vertellen dat ik echt wel toe ben aan een fijn zonnetje en de lekkere lange (lichte) dagen. Want dat betekent dat ik ook ein-de-lijk weer fatsoenlijke foto’s kan maken. Dit mis ik echt wel een beetje. Doordat ik doordeweeks de hele dag weg en het weekend al vol plannen heb wordt het fotograferen gewoon een beetje lastig. Hopelijk komt hier snel verandering in! Voor nu kan ik alleen maar zeggen dat ik het heerlijk vind om eindelijk weer even een update te geven. Dat ik geen tijd meer heb voor Glam the day betekent natuurlijk niet dat ik het schrijven niet mis. Oh ja, voordat ik het vergeet, de printable van Barcelona heb ik met behulp van een afbeelding op Pinterest zelf in elkaar geflanst. Best leuk voor in een lijstje toch?!

Love, Lisanne

6f97a6f35b1a66383d314d7fc8015dfc

2 gedachtes over “UPDATE: vtwonen, citytrip & free printable

  1. Lou-ann zegt:

    Super leuk dat je naar Barcelona gaat! Ik zou aanraden om lekker door de stad te dwalen, leuke winkeltjes te bezoeken en te genieten van de stad! Ik vond het heerlijk daar en ook al duurt het nog wel eventjes, veel plezier! Xoxo

    Like

Geef een reactie

