Fashion

My Hunkemöller Favourites

Hunkemöller is een van mijn favoriete merken wat betreft lingerie. Ik vind het persoonlijk wel prijzig. Daarom koop ik vaak mooie setjes in de sale, met member-korting of andere leuke acties. Toen ik laatst op de webshop aan het rondstruinen was zag ik toch wel hele mooie setjes & spulletjes voorbij komen die ik graag met jullie wilde delen! 

hunkMijn favoriete collectie bij Hunkemöller is toch altijd wel de Sylvie collectie. Wat een mooie setjes en spulletjes zitten daar altijd tussen! Op dit moment is er de Sylvie sport collectie en ik moet nog even geduld hebben, want in mei komt de Sylvie Swimwear collectie uit!

hunk-001

Dit zijn mijn favoriete artikelen uit de Sylvie sportcollectie. De hele collectie bestaat uit de kleuren lichtroze, zwart en grijs, echt heel erg mooi! Ik wilde heel graag ook de lange sportbroek hebben, maar deze was helaas al binnen no time uitverkocht. Deze spullen staan zeker op mijn wishlist!

1. Sportbh level 1 €32,99, 2. Sylvie sport bidon €9,99, 3. Sylvie sporttas €34,99.

hunk-002

Mijn eigen lingeriecollectie heeft vooral veel standaard kleuren zoals zwart, rood etc. Ik vind zwart kant gewoon heel erg mooi en ook bij deze favorieten komt hij weer terug onlangs dat ik er dus al mega veel van heb. Ik vind de bh’s met zo’n randje eronder ook heel erg mooi. Vooral in de zomer met een doorschijnend topje erover. De setjes zijn voor mijn doen best weer prijzig dus ook deze staan op mijn wishlist!

1. Voorgevormde longline beugelbh Tavi €32,99, 2. String Tavi €12,99, 3. Voorgevormde beugelbh Julia €42,99, 4. String Julia €19,99, 5. Voorgevormde push-up beugelbh Maisie €32,99, 6. String Maisie €12,99.

hunk-003

En als laatste de bikini’s. Ik krijg weer helemaal zin in de zomer als ik die bikinicollectie zie hangen in de winkels! Ik wil graag een felle bikini deze zomer. Niet dat ik nog geen bikini heb hoor, nee ik heb er al genoeg. Maar ik wil graag toch elk jaar weer een mooie nieuwe kopen. Shame on me. Deze twee leuke felroze bikini’s vind ik heel erg mooi, maar ik wil nog even wachten tot de Sylvie swimwear collectie er is!

1. Maximizer bikinitop Cinderella €34,99, 2. Bikinislip Cinderella €14,99, 3. Voorgevormde bikinitop coral chrochetta €32,99, 4. Butterfly bikini slip €15,99.

Koop jij wel eens bij Hunkemöller?

Love, Lisanne

20675109d3b9d4089337b8ebc0db31fb

 

 

7 gedachten over “My Hunkemöller Favourites”

  1. beugelbh Tavi Vindt ik er heel erg mooi uit zien. Eerst kocht ik ook lingerie bij Hunkemöller, maar een tijdje geleden ben ik toch overgestapt naar livera, want die vind ik toch iets beter zitten en zitten wat meer in mijn kleedgeld categorie. (Heel stiekem haal ik soms ook bij de Primark of H&M)

    Geliked door 1 persoon

  2. Ik haal eigenlijk altijd mijn BH’S bij H&M omdat ik ze daar net wat meer betaalbaar vind. Maar wauw, wat een mooie dingen hebben ze altijd bij Hunkemoller! Leuke bikini’s ook trouwens! Ga gelijk even op hun website kijken nu, haha.

    Geliked door 1 persoon

    1. Ja ik ben het helemaal met je eens hoor. Bij Hunkemoller koop ik vaak ook alleen als er sale is of een korting. Anders wordt het mij ook iets te duur. Maar het is allemaal ook zo mooi!

      Like

Plaats een reactie