Beauty

Essence Matt Matt Matt Lipgloss

Toen ik weer eens een bezoekje bracht aan Kruidvat liep ik natuurlijk ook weer even langs het Essence schap. Vrijwel meteen zag ik ze liggen. De Essence Matt Matt Matt lipglosses. Ik wilde de NYX Soft Matte Lip Cream al een tijdje proberen, maar dit leek me een goede budget vervanger. Daarom gingen er twee kleurtjes met mij mee naar huis!

thumb_dsc_0133_1024Ik koos voor de kleuren ’02 Beauty-Approved!’ en ’03 Girl Of Today’. Twee hele verschillende kleurtjes, maar beide erg pretty!

thumb_dsc_0182_1024

thumb_dsc_0141_1024

Zelf draag ik dus echt nooit lipgloss, maar eigenlijk kan ik dit ook niet echt een lipgloss noemen. Een lipgloss is namelijk naar mijn idee altijd erg plakkerig en glimmend. Dat zijn deze pareltjes dus echt niet. Ik ben nu al fan!

thumb_dsc_0174_1024

thumb_dsc_0175_1024

Het is echt een romige mousse die je over je lippen smeert en ze ruiken beide ook nog eens heerlijk zoet. De dekking is echt super. Je lippen krijgen na het opsmeren van deze ‘lip-mousse’ een fluweelmatte finish in een prachtige kleur.

thumb_dsc_0177_1024

De lipgloss smeert heel erg fijn, maar blijft helaas wel wat minder lang zitten. Zo’n 2-3 uur. Maar goed, voor een prijs van €2,39 vind ik dat helemaal prima. Daarbij komt ook nog dat mijn lippen helaas àltijd uitdrogen met een matte lipstick. Maar met deze Matt Matt Matt lipgloss is dat echt niet het geval. Echt een groot pluspunt!

thumb_dsc_0165_1024

thumb_dsc_0233_1024

Hier draag ik de kleur Beauty Approved. Dit is echt mijn favoriet. Een mooi, nude kleurtje wat dagelijks te dragen is. Hij zit al in m’n tas en gaat overal mee naartoe.

thumb_dsc_0167_1024

thumb_dsc_0238_1024

Dit is de kleur Girl Of Today. Wel een toepasselijke naam vind ik, want het is wel een wat specialere kleur. Wat feller en opvallender maar zeker niet minder mooi.

Kende jij deze Matt Matt Matt lipgloss al?

Love, Lisanne

large-3

 

 

8 gedachten over “Essence Matt Matt Matt Lipgloss”

Plaats een reactie