Beauty

Clinique Moisture Surge Extended Reliëf

Heb je de hashtag #beautyloverclinique al voorbij zien komen? Vanaf nu wel op Glam the day! Ik ben namelijk 1 van de 250 geselecteerde beautylovers van Glamour en zal de komende maanden ondergedompeld worden in de wereld van Clinique. Deze maand kreeg ik een sample voor de huid. Bereid je voor (het is een enorm lange naam) op de Moisture Surge Extended Thirst Reliëf.

thumb_DSCN2317_1024Een mega naam voor een dagcrème. Ik moest de naam zelf eerst even ontleden, want ik had echt geen idee wat het betekende. Het komt erop neer dat deze crème hulp biedt voor je huid als vochtverzorgende crème. Elke maand zal ik een sample ontvangen van het merk Clinique. Deze ‘actie’ is al gestart in januari, maar omdat er wat mensen zijn afgevallen ben ik nu ook geselecteerd. Yay!

thumb_DSCN2325_1024

Het product van deze maand staat de huid toe om zich aan te passen aan de omgeving. Of het nou warm of koud is, droog of vochtig, binnen of buiten, de crème zorgt dat je huid up to date blijft. Het product wordt omschreven als dè multitasker voor de huid. Alle producten van Clinique zijn op allergie getest en 100% parfumvrij. Wat natuurlijk zeker een pluspunt is!

thumb_DSCN2320_1024

De Moisture Surge Extended Thirst Relief is geschikt voor alle huidtypes en kan over het hele gezicht gebruikt worden. Fijn! Het product werkt het beste als het in de ochtend en avond aangebracht wordt. Ook kan de crème gebruikt worden als hydratatie-boost over de make-up. Ook niet verkeerd!

thumb_DSCN2319_1024

De crème smeert heel fijn uit en heeft een zacht, ‘licht’ geurtje. Hij plakt niet, glimt niet en trekt gelukkig snel in. Ik vind het product heel erg fijn omdat het voor mijn huid heel geschikt is.

thumb_DSCN2322_1024

Het zou voor alle soorten huid geschikt moeten zijn, maar ik heb het alleen op mijn eigen huid getest. En daar werkt de crème gelukkig heel fijn. Ik heb in ieder geval geen droge huid meer en de crème trekt lekker snel in. Wat ik persoonlijk heel fijn vind, anders heb je zo’n plakkerige laag op je huid.Voor een potje van 30 ml betaal je nu €19,95. Wat ik nog een redelijke prijs vind voor het merk Clinique in combinatie met een crème.

Gebruik jij wel eens producten van Clinique?

Love, Lisanne

large (3)

 

 

Een gedachte over “Clinique Moisture Surge Extended Reliëf”

Plaats een reactie