Lifestyle

Shoplog: Action

Action, een van mijn favoriete budget winkels had ik al een tijdje niet meer bezocht. Daarom vond ik dat het wel weer eens tijd werd. Het is geen enorme shoplog dit keer, maar wel de moeite waard om even een kijkje te nemen!

thumb_DSCN2345_1024Ik nam vooral spulletjes mee die ik echt nodig had (lees: deo & een tandenborstel), de rest vond ik gewoon heel erg leuk (of lekker).

thumb_DSCN2346_1024

Laat ik dan ook maar beginnen met de verzorgingsproducten. Ik kocht een Dove deodorant ‘Fresh Pomegranate’ (klonk wel lekker zoet en zomers) en een tandenborstel van Colgate. Natuurlijk in een leuk roze kleurtje. De deo kost €1,79 en de tandenborstel €0,91.

thumb_DSCN2350_1024

Dan deze beker. Ik wilde hem al een tijdje hebben en zag hem wel bij andere winkels, maar daar vond ik hem te duur (€2,99). Maar goed dat ik dus even heb gewacht want ik scoorde hem bij de Action voor €0,99. Super handig want je kan er salade of yoghurt in meenemen en er zit ook nog een lepeltje bij!

thumb_DSCN2352_1024

Zo langzamerhand verzamel ik steeds meer voor mijn scrapbook. Papier, stickertjes, lintjes van alles en nog wat om er een mooi fotoalbum van te maken. Daarom nam ik dit keer 2 boekjes mee met geprinte kartonnen papiertjes en een pakje met zelfklevend lint. De boekjes waren €0,55 per stuk en het lint €0,69.

thumb_DSCN2348_1024

Misschien hebben jullie dit welbekende paarse Milka zakje al voorbij zien komen op mijn Instagram-pagina, nou dit keer kon ik het weer niet weerstaan. Het zakje is gevuld met Milka chocolaatjes, paarse Milka ‘M&M’s’ & mini oreootjes. Een zakje kost €1,49. Echt heel superlekker!

thumb_DSCN2355_1024

Als laatste deze superschattige deurstopper. Ik kon hem gewoon niet laten liggen omdat ik hem zo ontzettend cute vond. Hij is heel zwaar zodat je hem dus voor de deur kan zetten. En dat voor maar €2,99.

Wat vind jij van deze shoplog?

Love, Lisanne

761efb6707ecc66282474ff0a03f638b

21 gedachten over “Shoplog: Action”

  1. Action blijft een leuke winkel 🙂 Die yoghurt heb ik ook gezien, maar niet meegenomen #spijt. Wie weet spot ik hem de volgende x nog! Lijkt me wel makkelijk!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie